משרות פנויות לקראת סיום החל"ת

עם הגעת החיסונים וחזרה של המשק אל פעילות, כך גם לא מעט חברות גדולות וקטנות במשק שלנו חוזרות לפעולה. חברות אלו שעד לפני כמה שבועות עמדו לרוב במצבת עובדים מצומצמת, מחזירים לא מעט עובדים מחל"ת ולא פעם גם זקוקים לעוד עובד או שתיים לאחת המחלקות. כל אלו יוצר גל של ביקושים בלא מעט מהמגזרים במשק הישראלי, מה שפותח דלת ללא מעט עובדים אשר יצאו לחל"ת ועדיין לא חזרו ממנה או אפילו כאלו שפוטרו והפכו למובטלים בתקופה האחרונה.

משרות פנויות במגזר הכללי

עבודות זמניות הפכו בשנים האחרונות להשלמת הכנסה וגם להכנסה עיקרית של לא מעט משקי בית, החל מעבודה בסופר מרקט, פרמים שונים, תחום המסעדנות ועוד. מקצועות אלו שעבדו בשנה האחרונה בצורה "רזה" יותר מברגיל, חוזרים לגייס לא מעט עובדים, אפשר לראות זאת החל מהדרום באילת ועד לקרית שמונה. מסעדות המזון המהיר חוזרות לעבודה ואיתם מגיעים גלי דרושים של טבחים, שליחים, מלצרים, ברמן ועוד. אותו הדבר אפשר לומר גם על מוקדי השירו השונים אשר חזרו לתפקד בצורה כמעט מלאה, החל ממוקדי השירות הפרונטליים ועד למוקדי השירות הטלפונים.  כך הדבר כמעט נכון ללא מעט בתי עסק שחוזרים לעבוד תחת התו הסגול והירוק.

משרות פנויות בתחום הייצור

יחד עם המשרות הכלליות וכאלו שלא מצריכות המון הכשרה, גם לא מעט מפעלים חוזרים לעבוד במתכונת מלאה וכאלו אפילו במתכונת כפולה עם החגים. מצב זה מצריך לא מעט אנשי ייצור כמו מפעילי מכונות, עובדי לוגיסטיקה ושאר אנשי ייצור ולוגיסטיקה. תחום זה חוזר לעבוד מהדרום עד אל הצפון, כך שאפשר לראות לא מעט מודעות דרושים המחפשות אחר עובדים מהסוג הזה.

משרות פנויות בתחום הייטק והנדסה

לא מעט חברות הייטק המשיכו לעבוד במתכונות תחת ריחוק חברתי ועבודה מהבית, אך יחד עם זאת לא מעט מחברות ההייטק מציעות כיום גיוס והכשרה על חשבונם. אפשר לומר שהדבר מגיע עם גלי האבטלה של הקורונה או כי עולם ההייטק רק הולך ומתפתח, אבל גיוסים אלו אכן קורים. יחד עם כל אלו אפשר גם לראות לא מעט גיוסים בתחום ההנדסה והשירות הטכני, כאשר בחברות תקשורת רבות מחפשים אחר מתקינים ומהנדסים.