מקומות חדשים לאכול עוף בתל אביב

ישנם לא מעט מנות שנחשבות מסורתיות ברוב העולם ואחת מהן היא לא אחרת מאשר מנת העוף אשר מוגשת בלא מעט צורות, תיבולים שונים ואופני הכנה. הרי עד לפני מאה חמישים שנה רוב אבותינו הקדומים חיו בכפרים ומנת עוף הייתה אחת המנות העיקריות מבין שאר חיות המשק, ובשנים האחרונות אנו יכולים לראות איך מנת העוף הזו חוזרת הישר מהמשק אל שולחן הסועדים. בתל אביב למשל תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות המגישות את העוף בסוגים שונים ונבדלים אחד מהשני, ולפני שאתם קופצים אל האפליקציה הזמינה או המסעדה הקרובה, הנה כמה מקומות חדשים לאכול בהם את העוף הכי טעים בתל אביב.

פרא
המסעדה החדשה שקמה במקום "קפה נורדאו" נכנסה אליו "פרא" ותפסה את מקומו, ואצלה תוכלו למצוא לא מעט מנות מעניינות בעלות טקסטורה וטעמים שלא מזכירים שום דבר אחר. אך מעל לכל המנות השונות מנת העוף שמכונה "כנף ממולאת, חרדל, הדרים" היא ללא ספק אחת ממנות העוף המטריפות שתטעמו בזמן האחרון.  המנה מורכת מכנף עוף נקי מעצמות ובתוכו תמצאו פרגית קצוצה שזוגגה בחרדל הדרים ובכל ביס תוכלו לשמוע את הטעמים מתפוצצים לכם בפה. עלות המנה הינה חמישים ושמונה שקלים, תוכלו למצוא אותה ברחוב נחלת בנימין 27.

מרכז אסיף

אחד המרכזים המעניינים שנפתחו לא מזמן ברחוב לילנבלום 28 מהווה לא רק מסעדה אלא חלל מיוחד במינו המשרה אווירת בישול גם דגש על אוכל יהודי מסורתי, שם תוכלו למצוא חלל תערוכות, מטבח ניסיוני ומדפים עמוסים בספרי בישול. המנות במרכז נחשבות לנוסטלגיות ומביאות לא מעט רעיונות חדשים למאכלים ישראלים מוכרים. אחד מהם הוא לא אחר ממנת העוף, אשר מגיעה בקפה אסיף עם פתיתים, גרגרי חומוס בתיבול בהרט וגזר. כל אלו הופכים את מנת העוף לשעטנז מדהים של טעמים דרכו תוכלו להרגיש את המטבח הישראלי במלוא מובן הטעם.

עוף בשינקין

אהרוני נחשב לאחד מהשפים המוכרים בישראל ובזמן שהוא לא מסביר לנו כיצד להכין מנות טעימות או לשפוט מנות של אחרים, הוא גם מנהל קצביה ולאחרונה גם פתח מסעדת עוף בגריל הממוקמת ברחוב שנקין 55 בתל אביב.
תוכלו למצוא שני סוגים של תיבול לעופות והראשונה שבהם היא כמובן אסייתית ומלאה בטעמים מהמזרח כמו מיסו, סויה אורז ועוד. המנה השנייה היא בתיבולים מעט יותר ישראלים ושניהם מגיעים במשקל של עד 2 קילו.