מחירי שעון Boss

ישנם כיום לא מעט סוגי שונים הנמצאים בשוק, חלקם מתאימים לסוגי פעילות כאלו ואחרות, חלקם מתאימים באופייהם אל הלובשים אותם וחלקם נחשבים לשעוני יוקרה. אך כאשר אנו מבקשים לרכוש שעון איכותי, אשר עונה לא רק ליכולות השימוש השונות שקיימות כיום בשעונים אלא גם בעיצוב ובשווי המחיר שלו מומלץ לרכוש אחד משעוני Boss בין אם שעון Boss לנשים או לגברים. שעונים אלו השייכים אל חברת האופנה הבינלאומית "הוגו בוס", נמנים עם שעונים מומלצים גם לגברים וגם לנשים, כאשר סגנונם מצליח להתאים לכל סגנון חיים ולעשות בצורה מדויקת וייחודית המתאימה לסגנון העיצובי של חברת ההלבשה הוגו בוס.

דגמים ומחירים של שעוני boss לנשים

כיום גם נשים יכולות להנות מהשעונים המעולים של חברת "הוגו בוס", אשר יכולים להגיע דרך מנעד רחב של דגמים החל מאלו המתבססים על רצועות סיליקון יוקרתיות ועד לרצועות פלדת אל חלד עבות יותר או צרות פחות. מחירם של שעונים אלו יכול לנוע בין שקלים ועד לאלפי שקלים ואלו הדגמים המובילים מבית האופנה הבינלאומי:

קולקציית pura
קולקציה זו מביאה משב רוח מרענן אל עולם השעונים, כאשר הדגמים המשתייכים לקולקציה זו מתאפיינים במראה של לוח שעונים יוקרתי, רצועת סיליקון המגיע בצבעי ורוד בהיר או לבן שיש. אלו ועוד מאפיינים מעולים כמו לוח שעונים חלק ומינמליסטי, הופכים את הקולקציה הזו למעולה כאשר מחירם של שעונים אלו נע בין 750 עד 920 שקלים.

קולקציית saya

קולקציה זו שומרת על קו של פלדת אל חלד, אך עושה זאת בצורה מרשימה ומעניינת במיוחד כאשר קוטר הרצועה הינו 37. לוח השעונים הינו בצבע כסף בהיר, בעל מחוגים ומנגנון כרונוגרפי מוזהב גם כן. מחירו של דגם זה נע בין 1,250 ועד ל 1,560 שקלים.

שעוני boss לגברים

דגם מעולה וספורטיבי של חברת הוגו בוס הוא לא אחר מאשר דגם HB 1512936, המתבסס על רצועת סיליקון שחורה ומחוגים כתומים. השעון שיכול להיות מעולה לפעילויות ספורטיביות נע בין מחירים של ארבע מאות עד חמש מאות שקלים.

דגם מעולה לא פחות הוא כמובן 1513198 Hugo Boss המגיע עם רצועות עור, לוח שעונים מצופה זהב ומחוגי זהב עם עיצוב מרשים. מחיר הדגם נע בין שבע מאות שקלים ועד לתשעה מאות שקלים.