דירות גן במתחמים שונים וערים שונות

דירות גן תל אביב

לאלו מכם שמחפשים בית עם גינה, ייתכן ולאחר השפעות הסגר והצורך בהתאווררות קבועה מחוץ לדירה או לבית ועדיין אין ברשותם את האמצעים לרכוש בית פרטי יש את האפשרות של דירת גן או לחלופין דירת גג אם פחות איכפת לכם שהמרחב הוא גבוה ולא בקומת הקרקע. כיום ניתן למצוא דירות גן חדשות למכירה בפרויקטים שונים ברחבי הארץ וברמות חיים שונות. בתמונה אפשר להתרשם ממתחם הפילהרמונית של חברת יוסי אברהמי המציע דירות גן בתל אביב.

באילת יש לחברה שני פרויקטים מעניינים שפונים לקהלים שונים עם מפרטים שונים: פרויקט פארק ים 10 מציע 6 בניינים יפהפיים, מעוצבים ומתוכננים ברמה אדריכלית איכותית ומוקפדת. עם דירות גן מדהימות במגוון פרויקטים נבחרים בשכונה הכי מרווחת באילת. הפרויקט בשכונת שחמון 6 באילת כולל תמהיל דירות מגוון ומציע לדייריו גינות מרווחות עם נוף להרי אדום. פרויקט אחר באותה שכונה מאותה חברה הוא פרויקט “פארק ים VIP בוטיק” הכולל מספר דירות מצומצם ובתמהיל מגוון עם אפשרות להוספת בריכת שחייה פרטית בחצר דירות הגן ובמרפסות הפנטהאוזים. הפרויקט כולל 2 בניינים יפהפיים בני 2 קומות בלבד ו-7 דירות גדולות ומרווחות בכל בניין. כל הדירות מציעות חוויית מגורים איכותית, פרטית ושלווה אל מול הנוף עוצר הנשימה של מפרץ אילת והרי אדום. כאמור דירות הגן עם המפרט העשיר והמפנק מאפשרות גם הקמת בריכה פרטית בחצר הבית.

קבוצת אשדר ashdar.co.il מציעה דירות גן בחריש בפרויקט אשדר חריש. הפרויקט שנבנה לאוכלוסיה שצריכה תנאי תשלום גמישים ואכלוס גמיש במיוחד מציע מפרטים טכניים ברמה גבוהה בשכונת הפרחים בעיר עם קרבה לפארק ולשירותי הקהילה החשובים בחריש. בחלק מדירות הגן נוף פתוח ומרשים לסביבה.

אם נגענו באילת וחריש שהן לא בדיוק ערים מסורתיות לרכישת דירת גן ארצה להציג כאן פרויקט נוסף והפעם של חברת רותם שני rotemshani.com בגבעתיים. הפרויקט מציע דירות גן בשני בניינים בני שש קומות בלבד בעלי שפה עיצובית מודרנית ואלגנטית בגבעת רמב"ם על גבול תל אביב גבעתיים. הפרויקט ממוקם ברחוב פסטורלי ושקט ובמרחק נגיעה מפארק ירוק, מקניון גבעתיים, מברים ובתי קפה, מתיאטרון גבעתיים וחלק בלתי נפרד מהקהילה הנעימה והעוטפת של גבעתיים.