איטום גגות במבנים מסחריים

על מנת לשמור על המבנה או הנכס שלנו פעיל ומכניס לאורך השנה, חשוב לבצע לא מעט פעולות תחזוקה שונות שיוכלו לאפשר פעילות ענפה בתוך המבנה גם בעונות השונות. כך למשל איטום גגות במבנים מסחריים וגם פרטיים, יוכל לשמור על הגגות והקירות שלנו יבשים לאורך השנים הבאות ומצד שני גם יהווה חלק מניקוי משמעותי של אזור הגג. כך או כך איטום של גגות נחשב פעולה די קריטית במיוחד לפני בואו של החורף, אשר עלול להפוך את הקומות שמתחת לגג לאזורים לא ממש נעימים לשימוש החל מהצטברות של לחות ועובש ועד חדירה של מים למבנה.

לבחור את האיטום הנכון ביותר לגגות מסחריים

הרבה לפני שנזמין את בעלי המקצוע ונקבל הצעת מחיר, חשוב להכיר את תשתית הגג, את הצרכים המשתנים של שאר המבנה על מנת להבטיח את צורת האיטום המיטבית לגג שלנו. פרמטרים לבחירת איטום לגג ינועו החל מניתוב המים מהגג, למבנים שונים שעלולים להיות בגג כמו דודי שמש ואפילו אנטנות למיניהם. אך לצד מדידת הפרמטרים השונים חשוב גם לזכור כי עולם האיטום הולך ומתפתח בשנים האחרונות, כך שנוכל למצוא את סוג האיטום הכי אפקטיבי עבור הגג שלנו. מבין סוגי האיטום הפופולריים בשנים האחרונות יהיה כמובן איטום בעזרת זיפות, איטום בעזרת יריעות ביטונמיות ועד אל חומרים פוליאוריטניים המסוגלים לשמור ולהגן על סוגים רבים של גגות תוך התחשבות בלא מעט פרמטרים.

הדרכים הפופולריות לאיטום גגות במבנים מסחריים

אחת הדרכים הפופולריות והחדישות כיום לאיטום גגות של מבנים מסחריים וגם פרטיים היא ללא ספק על ידי איטום בעזרת חומרים פוליאוריטניים, המעניקים איטום בעזרת שכבה די דקה וחזקה. חומרים אלו יכולים להתבצע בצורת מריחה והתזה, לצד עמידות גבוהה במיוחד לחשיפה ממושכת לשמש. עם זאת שילוב של איטום זה יחד עם מערכת איטום ביטונומית המשלבת יריעות חזקות במיוחד, יוכל להבטיח לנו גג שקט ועמיד למספר שנים לא מבוטל. כמובן שאל דרכי איטום אלו קיימת גם גישה מסורתית ומוכחת לשמירה על גגות יבשים על ידי זיפות הגג, הנחשב גם ליעיל אפקטיבי וחזק לצד זמן עמידות ארוך גם כן.