שתלי שיניים ב2023

הרפואה הדנטלית צירפה אל ארז הכלים, מגוון פיתוחים חדשים אשר הופכים לא מעט טיפולים לכדי פשוטים והרבה יותר אפשריים מאשר בעבר. טיפולים אלו מתאפיינים בעבודות גימור מדויקות להפליא, טיפולים עם יכולת שימוש מידי וזמני החלמה קצרים במיוחד ועד אל טיפולים שיוכלו להפוך אפשריים גם עבור בני הגיל השלישי או כאלו הסובלים ממחלות כרוניות. אך למרות הבשורות המשמחות, חשוב לדעת כי עדיין לא כל המרפאות הציבוריות והפרטיות הטמיעו את הפיתוחים החדשים וזאת בשל סיבות ריבות. עם זאת חשוב עדיין להישאר מעודכנים בפיתוחים אשר יהיו אלטרנטיבה עבורנו במקרה של טיפול שיניים מורכב כמו השתלת השיניים.

שתלי שיניים ב2023

לא מעט חידושים עוד עולים להגיע אל הלסתות של רבים מאיתנו, כאשר הראשונים בהם נעשים באמצעות פעולות ממחושבות, דיגיטליות ומהירות במיוחד. כיום ניתן לבצע הערכה מדויקת עבור השתל החדש, בעזרת סורק אינטר-אורלי המצליח לסרוק את מידות השן בצורה מדויקת ולשלוח את הסריקה במלואה אל המעבדה. כך תתאפשר לא רק הכנה מדויקת של הכתר, אלא גם הרכבה של שתל כשאל תחום זה המשלים להשתלת שיניים ישנם גם כן חידושים. לא מעט מטופלים סובלים מפגיעה עמוקה יותר מאשר מבנה השן, כאשר פגיעה זו גורמת לנסיגה בעצם השן ולהשתלת עצם. אך כיום יוכלו לא מעט מטופלים לחסוך הליך זה בעזרת שתלים קצרים, המצליחים לייצר אלטרנטיבה מעולה אשר עוקפת את הליך בניית העצם כל זאת בעזרת שטח פנים רחב יותר ושתל קצר יותר.

חיוכים מתוקנים

open palm with syringe floating above

בכל הקשור לחידוש החיוכים בשנת 2023 כולנו רובנו הגדול נוכל להיות מאושרים משורת החידושים כשהראשון בהם הוא בעבור אלו הסובלים מ"גאמי סמייל". טיפול זה מתבצע כיום על ידי לייזר משני סוגים דרכם ניתן לבצע שינויים רחבים במיוחד ברקמות, יחד עם סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד ומותאם אפילו עבור כאלו הסובלים מחרדה דנטלית. אחת ממחלות השיניים הנפוצות, היא ללא ספק העששת שפוגעת לא רק בחיוך אלא גם במבנה השן. כיום הטיפול עבור עששת נעשה לא רק במקדחה, אלא גם בלייזר ארביום המנקה את השן בצורה יסודית וגם מצליח לשמור על חומר השן שלם ללא פגיעה נוספת.
לקריאה נוספת – https://bicon.co.il/